קורס SEO מוכוון מטרה

מחקר מילים – כריית מידע

לאחר המבוא הגיע הזמן להתחיל לבצע מחקר מלים. השלב הראשון במחקר מילים הינו כריית מידע. הוידאו הבא יסביר.

סיכום שיעור:

  1. סדר פעולות: הצפה של כמה שיותר ביטויים במחשבה אסוציאטיבית מהיכרות עם העסק/האתר
  2. חיפוש ביטוי ביטוי מהרעיונות הראשוניים בגוגל וקבלת רעיונות מההשלמה של גוגל (רצוי לנסות גם את מנועי החיפוש האחרים)
  3. חיפוש ביטויים אצל המתחרים
  4. חיפוש ביטויי זנב ארוך ב- soovle וב- ubersuggest
  5. כלים נוספים, טובים יותר אבל בתשלום שאינם מוזכרים בוידאו (ארגנתי לכם מחירים מוזלים, הקליקו כדי לקבל את ההטבה)
    1. Zefo - מערכת SEO ישראלית דוברת עברית שמעבר למחקר מילים, היא גם עושה את כל עבודת הנמלים של ה- SEO עבורינו. לחצו כאן כדי לקבל מחיר סופר מיוחד
    2. keyword.io - כמה ביטויים ראשונים חינם. אח"כ המחיר ע"פ נפח המחקר. להערכתי ערכת ה- 29 דולר לחודש תספיק
  6. הכלי הכי חשוב פה זה היצירתיות שלכם. חשבו - אילו ביטויים אם אתם הייתם מחפשים - הייתם שמחים למצוא את האתר אותו אתם מקדמים?
Please login to get access to the quiz
מחקר מילים (שיעור קודם)
(שיעור הבא) מחקר מילים – בחירת ביטויים
Back to קורס SEO מוכוון מטרה

( 11 ) תגובות

  • Kfir menashe

    היי רן
    ברגע שהוספנו לרשימת הכרייה שלנו ביטויים מההשלמה האוטומטית של גוגל האם כדאי גם לבדוק את ההשלמה האוטומטית שגוגל מבצע גם להם? אם כן, כמה סבבים כאלה של השלמה אוטומטית לעשות?
    מהו האורך של רשימת כריית מידע ממוצעת? (אני שואל את השאלה בשביל לקבל מדד לתרגול ראשוני)?

    תודה

    • רן מגל

      היי כפיר, להלן תשובות:

      • ברגע שהוספנו לרשימת הכרייה שלנו ביטויים מההשלמה האוטומטית של גוגל האם כדאי גם לבדוק את ההשלמה האוטומטית שגוגל מבצע גם להם? אם כן, כמה סבבים כאלה של השלמה אוטומטית לעשות? – זה מחקר וכמובן שכדאי להעמיק במחקרים אבל לא יותר מדי. בסופו של דבר עומק המחקר הוא אינטואיטיבי ותלוי בחוקר ובבעל העסק. ממליץ להתעמק אבל לא לשכוח את העיקר – שצריך להתחיל לקדם בהקדם אז לא להתרחק יותר מדי.
      • מהו האורך של רשימת כריית מידע ממוצעת? (אני שואל את השאלה בשביל לקבל מדד לתרגול ראשוני)? – תלוי בתחום ובהיקף. אין לכך תשובה חד משמעית אבל בין 100-1000 זו התחלה טובה, הכל תלוי בעומק המחקר. ממליץ להתחיל בכריית מידע של לא יותר מפי 20 מכמות הביטויים שתרצה לקדם, כלומר אם בחרת להתחיל עם 15 ביטויים – כריית המידע המומלצת: 300 ביטויים.
  • Hilahenig

    הי רן,
    תודה על השיעור הזה. שאלה – מה לגבי הכלי של גוגל למחקר מילות מפתח? הכוונה שלי לכלי שנמצא ב- google adwords, הרי בכלי הזה אני מזינה את הביטויים עליהם חשבתי וגוגל נותן לי עוד מאות רעיונות… האם זה לא כלי שכדאי להשתמש בו?

    • Ran Magal

      וודאי שכן ובשיעור הבא מוסבר על כך 🙂

  • Rominan

    הי רן, היכן אתה רושם את רשימת הכרייה על מנת להעביר אותה לכלי מילות המפתח של גוגל?

    • Ran Magal

      באקסל. או שלא הבנתי את השאלה…

      • Rominan

        כן הבנת…

  • Eldad Eilam

    רן, בכריית מילות החיפש האם לכתוב את הביטוי הרחב או ביטוי זנב ארוך ולראות מה נותן…? לא כל כך ברור לי כי למעלה רשמת לחפש ביטוי זנב ארוך ובסרטון הראית חיפוש רחב .

    • Ran Magal

      כן, בשלב כריית המידע רצוי לכלול את הכל. זה שלב ללא שיפוט. כל מה שבא לראש וכל מה שעולה לך בחיפושים.

  • Elchanan Maimon

    היי רן, אם כבר אפתי למעלה מ300 ביטויים מה הייתרון של zefo?

    • Ran Magal

      zefo עושה את עבודת הנמלים עבורך: מעקב אחרי כל המיקומים, מעקב אחרי כל הקישורים, ניתוח אתר והוראות מה לתקן ואיפה, ומה חסר כדי להתקדם, ניתוחים סטטיסטים ועוד.

כתוב תגובה