לאחר המבוא הגיע הזמן להתחיל לבצע מחקר מלים. השלב הראשון במחקר מילים הינו כריית מידע. הוידאו הבא יסביר.
סיכום שיעור:
- סדר פעולות: הצפה של כמה שיותר ביטויים במחשבה אסוציאטיבית מהיכרות עם העסק/האתר
- חיפוש ביטוי ביטוי מהרעיונות הראשוניים בגוגל וקבלת רעיונות מההשלמה של גוגל (רצוי לנסות גם את מנועי החיפוש האחרים)
- חיפוש ביטויים אצל המתחרים
- חיפוש ביטויי זנב ארוך ב- soovle וב- ubersuggest
- כלים נוספים, טובים יותר אבל בתשלום שאינם מוזכרים בוידאו (ארגנתי לכם מחירים מוזלים, הקליקו כדי לקבל את ההטבה)
- Zefo - מערכת SEO ישראלית דוברת עברית שמעבר למחקר מילים, היא גם עושה את כל עבודת הנמלים של ה- SEO עבורינו. לחצו כאן כדי לקבל מחיר סופר מיוחד
- keyword.io - כמה ביטויים ראשונים חינם. אח"כ המחיר ע"פ נפח המחקר. להערכתי ערכת ה- 29 דולר לחודש תספיק
- הכלי הכי חשוב פה זה היצירתיות שלכם. חשבו - אילו ביטויים אם אתם הייתם מחפשים - הייתם שמחים למצוא את האתר אותו אתם מקדמים?
היי רן
ברגע שהוספנו לרשימת הכרייה שלנו ביטויים מההשלמה האוטומטית של גוגל האם כדאי גם לבדוק את ההשלמה האוטומטית שגוגל מבצע גם להם? אם כן, כמה סבבים כאלה של השלמה אוטומטית לעשות?
מהו האורך של רשימת כריית מידע ממוצעת? (אני שואל את השאלה בשביל לקבל מדד לתרגול ראשוני)?
תודה
היי כפיר, להלן תשובות:
הי רן,
תודה על השיעור הזה. שאלה – מה לגבי הכלי של גוגל למחקר מילות מפתח? הכוונה שלי לכלי שנמצא ב- google adwords, הרי בכלי הזה אני מזינה את הביטויים עליהם חשבתי וגוגל נותן לי עוד מאות רעיונות… האם זה לא כלי שכדאי להשתמש בו?
וודאי שכן ובשיעור הבא מוסבר על כך 🙂
הי רן, היכן אתה רושם את רשימת הכרייה על מנת להעביר אותה לכלי מילות המפתח של גוגל?
באקסל. או שלא הבנתי את השאלה…
כן הבנת…
רן, בכריית מילות החיפש האם לכתוב את הביטוי הרחב או ביטוי זנב ארוך ולראות מה נותן…? לא כל כך ברור לי כי למעלה רשמת לחפש ביטוי זנב ארוך ובסרטון הראית חיפוש רחב .
כן, בשלב כריית המידע רצוי לכלול את הכל. זה שלב ללא שיפוט. כל מה שבא לראש וכל מה שעולה לך בחיפושים.
היי רן, אם כבר אפתי למעלה מ300 ביטויים מה הייתרון של zefo?
zefo עושה את עבודת הנמלים עבורך: מעקב אחרי כל המיקומים, מעקב אחרי כל הקישורים, ניתוח אתר והוראות מה לתקן ואיפה, ומה חסר כדי להתקדם, ניתוחים סטטיסטים ועוד.